
5.10.2023 ob 11:00 – Okrogla miza v okviru LJFW
Zakaj v Sloveniji ne opažamo obcestnih plakatov, ki spodbujajo trajnostni odnos do oblačil?
Kdo je odgovoren za to in kako lahko spremenimo nakupovalne navade potrošnikov?
Ali je generacija Z sposobna prevzeti vodilno vlogo? V državi, kjer ta generacija najpogosteje posega po hitri modi, se postavlja vprašanje, ali je to sploh mogoče.
Okrogle miza bo potekala v okviru LJFW v Centru Rog. Razpravljali bomo o vlogi komunikacije, blagovnih znamk in potrošnikov pri spodbujanju trajnostnega odnosa do oblačil in trajnostne mode ter ponudili priložnost za spremembe.
Udeleženci v pogovoru:
- Natalija Medica, predstavnica Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.
- Mojca Žganec Metelko, direktorica Zavoda KNOF so. p., ki se zavzema za zmanjševanje odpadkov in inovativne trajnostne rešitve.
- Tanja Sedej, soustanoviteljica in direktorica agencije We explain ter predavateljica na Visoki šoli za poslovne vede, specializirana za trajnost in nakupno vedenje.
- Zala Hrastar, modna oblikovalka, ki preoblikuje odpadni tekstil v nova oblačila in promovira trajnostno ustvarjanje.
Moderatorka:
- Meta Pavlin Avdić, strateška direktorica v komunikacijski agenciji prvi.prvi., ki poudarja vlogo spodbudne in vključujoče komunikacije pri premiku v trajnostno prihodnost.

